Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

13.4.17

LEATHER BOMB


This just in; a fuckload of leather. Egentligt er det nogle måneder siden, jeg erhvervede mig den, men jeg har altid været en smule behind, i hvert fald er det en kæmpe forandring, i mit ydmyge hjem. Jeg spottede den hos DBA til et megetmeget rimeligt prisleje i forhold til nypris, så jeg slog straks til. I alle aspekter af livet er jeg anti-spontan, men når det kommer til shopping, handler jeg næsten altid på stedet; det er til tider en kæmpe belastning. 

Min gamle sofa var også et genbrugsfund, og utrolig praktisk i form af samtidigt at være en sovesofa, men den var brugt, ikke det kønneste møbel at have stående og sindssygt svær at rengøre, da den var i stof. Læder er lige til af børste af, meget klassisk og bliver ikke grim med tiden, så det er et køb jeg endnu ikke fortryder! 

For mig, når det kommer til en sofa, er komfort i højsædet. Udseende kommer altid i anden række, selvom det klart også er vigtigt! Selvfølgelig er kombinationen af disse to det ultimative, dog kan det med en lille økonomi være svært at finde, men her lykkedes det altså ret godt! Ikke dermed sagt at det er et forevigheds-køb, der er elementer ved den som irriterer, men som tingene er lige nu, er det en kæmpe upgrade, og jeg er glad!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar