Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

10.5.17

MAY MUSIC


Jeg var NØDT TIL, at tage *NSYNC's sang "It's Gonna Be Me" med, for som mange ved igennem memes, er Justin's fine udtalelse af linjen i sangen, endt som lydende "It's Gonna Be May". Og nu er vi jo trådt ind i maj, så mere oplagt blev det ikke! Justin vil altid have et soft spot hos mig, og derfor på et plan også *NSYNC. De er nogle søde drenge, med søde popmelodier!

Ellers er det, som altid, lidt op og lidt ned. Sangen Get You Alone med Maejor Ali og Jeremih er totalt sex, generelt er Jeremih's sange og stemme altid sex, men musikvideoen, den er fandme ikke meget værd; alligevel måtte den med! Jeg elskerelsker Ukendt Kunstner, og er lidt øv over, at de valgte at stoppe, dog er respekten fra min side af stor, udfra deres grundlag, som man så fint så i DR dokumentarserien "Vi var Ukendt Kunstner". Sangen her, Langt Væk, er så lyrisk dyb, og musikken så gennemskærende. WSTRN's sang In2 gør mig bare glad - simple as that! Resten er jeg også helt vild med, og det håber jeg også, at i er eller bliver!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar