Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

torsdag den 20. juli 2017

ADIDAS SANDALS

ADIDAS SANDALS

Jeg har brugt de sidste par måneder på, at sende sandaler frem og tilbage mellem diverse hjemmesider, og egentligt havde jeg sluttet fred med, at der i år ingen ny tilføjelse ville være på den front - lige indtil jeg spottede disse sandaler på munkstore's instagram-profil. De tiltalte mig på den helt umiddelbare måde, og når dét sker, er der ingen vej tilbage. Jeg søgte lidt rundt og fandt dem billigst (og tilmed på udsalg, how lucky can one be?) hos rezetstore - som desuden har det LÆKRESTE udvalg af sneaks - desværre med den catch, at de kun var på lager i de fysiske butikker. Efter den jævnt irriterende forhindring, trak jeg lige vejret og brugte halvandet sekund på at beslutte, at JA, de var fandme det værd. Små to dage senere sad de på mine fødder i en af deres 2 københavner-butikker, og som billedet viser, endte det hele meget lykkeligt. 

De er lidt kluntede og grove i det, hvilket netop gjorde, at jeg faldt for dem. Jeg er super glad for mixet mellem det feminine og det maskuline, og en let sommerkjole sammen med sandalerne her, er for mig helt ideelt. Som en ekstra bonus er de latterligt komfortable at have på, så materielt set er jeg pænt ekstatisk. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar