Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

9.8.17

HIGHSTREET BUYS

Hvis der er noget, der kan få min begejstring til at blomstre, så er det gavmilde rabatter og den sitrende fornemmelse man får, når man bare dybt nede i maven kan mærke, at man netop har gjort sig et skidegodt køb. Eller. Håber på, at man har gjort sig et godt købt - you never fucking know with online buys. Denne gang valgte jeg at udfordre mig selv en smule, og gik bevidst udenom de safe choices som nok ellers sagtens kunne have gjort sit, og valgte istedet et lak-look miniskirt og en cognac-farvet ribstrik med detaljerede ærmer. Begge items falder i den mere vovede afdeling, dog valgte jeg at stole på min umiddelbare tiltrækning - shopping bringer en hel del følelser frem i mig, kan i måske mærke - og gik med mavefornemmelsen. Det er måske et sats; only time will tell.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar